Miért éri meg hatékonysági rendszert használni?

Előfordult már veled, hogy kiment a fejedből valami fontos feladat? Be kéne fizetni az iparűzési adót? Hűha, mikor is kell azt? Hogy is volt az tavaly? Mivel is kéne ma foglalkozni? mikorra is ígértem az új blogcikket?

Ismerős, amit írok?

Fejben, kockás papíron vagy egy táblázatban vezeted a feladataid? Lehet, hogy érdemes lenne elkezdened használni egy hatékonysági rendszert. Összegyűjtöttem neked a váltás előnyeit, illetve a cikk végén találsz egy konkrét, ingyenes sablont is, amit már csak használatba kell venned!

Nálam így alakult!

Nosztalgikus élmény volt visszanézni az első feladatlistámat. Emlékszem, hogy rögtön az első munkahelyemen elkezdtem a feladataimat vezetni. Nem olvastam utána a témának. Csak ösztönösen, az aktuális igények szerint pofozgattam, illetve találtam ki a funkciókat. Kb. ezeket tudta akkoriban:

  • Átlátható rendbe szervezetem a feladataim, projektjeim (egyáltalán voltak feladatok és projektek, hurrá!)
  • Kategorizáltam a projekteket (szín szerint) és a feladatokat (sürgős és fontos feladatokat kiemeltem).
  • Linkelni tudtam a feladatokhoz/projektekhez egyéb jegyzeteket vagy hivatkozásokat. Tehát átlátható maradt a lista, viszont lehetett bővíteni tetszőleges további információval!
  • Határidőket rendeltem a feladatokhoz (kirívó háttérszínnel jelöltem).

A Microsoft volt olyan kedves és megőrizte nekem, úgyhogy képet is tudok róla mutatni. Egy szimpla OneNote jegyzetfüzetről beszélnünk:

Egy hasonlóban dolgozol te is? Jogosan felmerülhet benned a kérdés, miért váltottam erről? Miért is kéne neked az egy új rendszer?

Miért éri meg váltani?

…és még sorolhatnám!

Hogyan tudok belevágni?

Kedvet kaptál hozzá, hogy belevágj? A jó hírem az, hogy már létre is hoztam számodra az alapstruktúrát. Sőt, teljesen ingyenesen elérhetővé tettem! Ki tudod próbálni. Tesztelgesd bátran! Így néz ki:

Nincs is más dolgod, csak csatlakozz a csoportba és máris hozzáférsz a rendszerhez:

Csatlakozom!

Oszd meg ismerőseiddel is!